top of page

I Am Me not Ayem Mee


I Am Me not Ayem Mee. ...... I am who I am. No one can be me. Nor I can be you.

Aku adalah aku,tiada insan lain yang boleh menjadi aku. Begitu aku bukan kamu dan aku tidak mungkin jadi kamu.

Kamu boleh menilai aku dari sudut pandangan kamu. Kamu boleh nilai aku dari jauh mahupun dekat.

Jika kamu menilai aku dari jauh,bererti kamu belum cukup mengenal diriku. Jika kamu menilai aku dari dekat,bererti Allah telah menutup aib ku dari pandangan mu.

Dalamanku mempunyai pelbagai emosi dan fikiran yang belum tentu kamu ketahui. Aku mempunyai kuasa khayalan tinggi yang mungkin kamu tidak bisa fahami. Aku adalah permata yang satu tidak mungkin ada dua dan tiada gantinya. Kerana......

I Am Me not Ayem Mee.

Nukilan Sharina Intan Sharum 19/7/17

Mohon like atau komen.Amat kami hargai.Terima kasih.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page